Anatoly Eduardovich Unitsky
 

Beigazolódtak a SkyWay alapítójának előrejelzései:

A civilizáció egész történelmének legnagyobb üzletét valósítjuk meg - nagyobbat mint amit Stephenson, Ford és Boeing együttvéve ért el. Mindenkinek alapvetően új közlekedési iparra van szüksége - az emberiségnek, minden országnak, minden városnak, minden családnak és minden személynek.

A Rail Sky Way közlekedési innováció kifejlesztése 36 évet igényelt és több mint 7 milliárd rubelbe került. Ahhoz, hogy elkezdjük eladni ezt a technológiát, olyan teszthelyeket kell felépíteni, amelyeken a SW megszerzi a műbizonylatait és amelyeken bemutatkozik a világ minden tájáról származó megrendelőknek.

Ehhez a következő három évben a már eddig befektetettekkel arányos mértékben további befektetéseket kell eszközölnünk. Ezután abban a globális szállítási és közlekedési piaci szegmensben, amelynek forgalma Oroszország teljes költségvetésének többszöröse - mindenkit és mindörökre leelőzünk. És ennek a piacnak legalább az 50% -át meg tudjuk szerezni. Hasonlót a történelem során a Boingnek már sikerült megvalósítania.

A birodalmak összeomlanak. A Szovjetunió szétesett. De az infrastruktúrája, elsősorban a szállítás és közlekedés, megmaradt. Ahogy az egy évszázada megépített transzszibériai vasút is él és működik, miután túlélte a forradalmat, a polgárháborút és a második világháborút is. A húrtechnológiai alapokon megépített "Égi utak - a „SkyWay” ugyancsak egy évszázadig fog működni az emberek javára valamint bevételt jelent majd mindazoknak, akik a szükséges pillanatban kockázatot vállalva az innovatív technológia befektetőjévé váltak.

A műbizonylatok megszerzése után a projekt az „innováció” kategóriából a „befektetési projekt” kategóriába kerül át. Ezután a technológia a bolygó minden kontinensén megépülő közlekedési célprojektekben testesül meg. Minden egyes nevesített befektető - függően a technológiába történő befektetése mértékétől - ezen utak métereit vagy kilométereit fogja birtokolni. Infrastrukturális tulajdona és annak osztalékai pedig átkerülnek majd az utódai tulajdonába is.

Az olcsó, biztonságos és hatékony utak nem a hivatalnokoknak és az államnak kellenek majd, hanem az egyszerű embereknek. Azoknak akik a saját - a végfelhasználói és az adófizetői pénztárcájukból - fizetnek majd az ezeken az útpályákon való közlekedésért. Tehát nekünk mindannyiunknak van szükségünk rájuk.

Ezért is kezdtünk - a befektetők számára előnyös feltételek mellett - az innovációnk brit jogrend szerint megvalósuló kisbefektetői közösségi részvénykibocsátásába. A társaságunk részvényei, nagy engedményekkel az új befektetők tulajdonába kerülnek át, így az ami néhány év múlva milliókat ér majd, ma még néhány ezer rubelért megszerezhető.

Kezdjük hát el együtt építeni a kényelmes, balesetmentes, ökológiailag tiszta, magas életszínvonalú és méltó jövőnket. Azt a jövőt amelyet nem szégyellünk majd örökségként a gyerekeinkre és az unokáinkra hagyni."

A.E. Junitszkij, a Sky Way Technologies Co generálkonstruktőre